FANDOM

Lance

Lance je hlavní postava hry Forbidden saga. Pochází z vesnice Kizuny, kde vyrůstal. Na začátku hry odejde po první zkoušce s Valasem do Malaberdu, kde se stane členem cechu lovců (obdoba cechu hrdinů z Broken Hearts). Zde plní různé zakázky pro cech. Při své první zakázce se setká v Alchymistické věži s Gabrielem ,,dvouokým", kterého jeho instruktor Valas už tři roky hledá, protože ho považuje za vraha svých rodičů. Zde se později setkají s Balthierovou skupinou. Společně naplánují útok na Gabriela, ale Balthier Valase a Lance zradí, když je nechá aby s Gabrielem a Samanthou (démonka, která ho doprovází) bojovat samotné, aby je oslabili a on je dodělal. Výsledkem je, že Lance je omráčen a Valas těžce raněn. Gabriel a Samantha utečou i s přívěskem, který Lancovi ukradnou. Lance se probudí o tři dny později v cechu a dozvídá se že Valas zmizel. Poté se stává členem pátracího týmu. Valas je nakonec nalezen v podzemních chodbách, kde leží ještě dva z žoldáků (omráčení) a Gabriel (mrtvý). Dochází mezi nimi k souboji a Lance vítězí. Tehdy je Valas ochoten jít s Lancem. Lance nyní musí zabránit vypuštění Tantalova šílenství. To dokáže. Od té doby žije, jako vážený člen cechu v Malaberdu spolu s Rennou.